Vyberte stránku

Co nejlépe funguje ve výuce

Styly výuky – odlišnosti, specifika a použití

Styly výuky – odlišnosti, specifika a použití

V praxi se setkáváme s nasazením výuky psaní všemi deseti v mnoha případech - školy, malé, velké, základní, střední, odborné, gymnázia a nebo zájmové kroužky. V závislosti na vaší situaci se může použití Psaní Hravě pro školy lišit a na tyto rozdíly se teď podíváme,...

Kdy začít a čas potřebný pro výuku

Kdy začít a čas potřebný pro výuku

Kdy začít s osvojením správného prstokladu?   Čím dříve, tím lépe. Nemá smysl učit psát všemi deseti děti ve školce, když neznají koncept písmenek, ale opravdu platí, že čím dříve tím lépe. Zvyk je železná košile a nová dovednost se učí lépe než přeučování té...

Co je cílem výuky s Psaní Hravě pro školy?

Co je cílem výuky s Psaní Hravě pro školy?

Mise kurzu Cílem našeho projektu je pomoci vám (učitelům) naučit své žáky psát všemi deseti - jednoduše. Naším výukovým systémem řešíme problém, že učitelé často neví, jak žákům tuto dovednost do života předat, či nemají ve svých hodinách čas (natož se zabývat s tím...

Prstkrabice a proč jí se svými žáky vyrobit

Prstkrabice a proč jí se svými žáky vyrobit

Je těžké přesvědčit žáky, aby se při psaní všemi deseti dívali pouze na obrazovku a nehledali písmenka na klávesnici? Jak jim pomoci, aby skutečně začali psát správným prstokladem a dívali se pouze na obrazovku? Vytvořte si společně prstkrabici! Co je prstkrabice a...

Jak na domácí výuku s Psaní Hravě

Jak na domácí výuku s Psaní Hravě

Nechte žáky učit se psát všemi deseti. Psaní Hravě je stavěné pro domácí výuku. Je to opravdu jednoduché. V tomto článku se dozvíte: jak rychle začít s domácí výukou jak na dálku řídit postup žáků jak získat školní licence Jak rychle začít s domácí výukou Vytvoříte si...

Jak hodnotit žáky při výuce v Psaní Hravě

Jak hodnotit žáky při výuce v Psaní Hravě

Jako učitel si možná kladete otázku, jak vlastně žáky hodnotit v psaní všemi deseti. Učitelé často žáky hodnotí podle přesnosti psaní, počtu chyb a výsledných procent. Tato negativní motivace ale u školáků často vyvolává stres a to vede k tomu, že žáci nemají psaní...