Čím dříve se s psaním začne, tím lépe.
Používá nás více než 2400 škol
Začněte s výukou psaní všemi deseti ještě dnes.
Případové studie ze škol – jak to dělají ostatní učitelé?
Nevymýšlejte kolo. Inspirujte se tím, jak úspěšně zapojují Psaní Hravě do výuky jiní učitelé.
Dokážou nadchnout žáky, vyčlenit si rozumný čas v hodině navzdory plným osnovám, snadno kontrolovat výsledky žáků a provázat psaní všemi deseti s výukou i mimo informatiku.
Co o nás říkají učitelé
„Psaní Hravě se u nás chytilo více, než jsem čekal.“
Žáci trénují především ve vyučování. Jakmile natrénují určitý úsek, opisují text na známky. Jsou hodnoceni jak za rychlost, tak i za přesnost. Už jsem zaznamenal i případ, kdy jedna z žákyň úspěšně ukončila Psaní Hravě certifikátem získaným doma.
Každému žákovi vyhovuje jiný typ her. Někdo rád opisuje prostý text, jiný raději střílí písmenka nebo chytá rybičky. Oblíbenost jednotlivých her u žáků je vzácně vyrovnaná.
Celkově žákům přijde program velice zábavný. Líbí se mi, jak to někteří z nich berou vážně a rozčilují se, když se jim o fous nepovede dostat se do dalšího kola. Herní rozšíření po konci základního kurzu je navíc velice inovativní a hravé. Už vidím naše žáky, až se dostanou do fáze s certifikátem, jak budou soutěžit o to, kdo opíše co nejvíce slov s minimální ztrátou na životech, jak budou trénovat a trumfovat se.
„Žáci se učí praktickou dovednost pro skutečný život.“
Navíc program děti baví, mapují si své vlastní pokroky nebo mohou soutěžit mezi sebou.
Díky zakoupení školní licence mohou procvičovat nejenom v hodinách, ale i doma. Během roku se naučí psát všemi deseti všichni žáci a na závěr spolu s vysvědčením obdrží certifikát o jeho zvládnutí, včetně údaje, jaké rychlosti psaní dosáhli.
Jako učitelka oceňuji také dostatečnou metodickou oporu, kterou mi program poskytuje.
„Moje žáky psaní bavilo a rychle se to naučili.“
Všechny děti psaní na počítači touto formou velmi bavilo a všechny děti se postupně techniku psaní všemi deseti prsty rychle naučily. Psaní Hravě bych doporučila všem, kteří chtějí, aby se žáci naučili něco užitečného nenásilnou a zábavnou formou.
„Psaní Hravě je vhodné i pro žáky s mentálním handicapem.“
Kurz předčil všechna očekávání. Otevírá žákům prostor pro cvičení koordinace oko-ruka, dává jim zpětnou vazbu, žáci s ním zažívají úspěch a procvičují si znalosti písmen na klávesnici.
Celkově kurz žákům nabízí množství výhod, ze kterých žáci těží. Žáky navíc kurz velmi baví.
Děkujeme za úžasný kurz a přejeme mnoho spokojených uživatelů.
„Vždy se mi dostalo rychlé pomoci.“
Během dvou dnů se přihlásilo do programu více než sto studentů a s nástrojem jsou všichni moc spokojení.
Na Psaní Hravě máme od všech kladné reakce. Když jsme potřebovali poradit nebo rozšířit licenci, správci programu reagovali ihned.
Děkuji za výborný vzdělávací program a skvělou spolupráci.
„Žáci se snaží získat plný počet hvězd.“
Ještě se mi nestalo, že by tolik žáků opakovalo "cvičení", aby ho mělo na plný počet bodů, pardon, hvězd! A možnost vzájemného porovnávání je úžasný nápad.
„Všechny mé připomínky byly rychle vyřízeny.“
Chci poděkovat i za velmi rychlou reakci na požadavky k dalším drobným úpravám ve webovém rozhraní Psaní Hravě. Na základě našeho požadavku byl systém rozšířen o možnost hromadného vytvoření účtů pomocí jmenného seznamu žáků. Velice si toho cením.
„Žáci udělali ohromný pokrok“
Žáci v průběhu roku procvičovali každou hodinu informatiky 5 minut na začátku, řada z nich věnovala tréninku i nezanedbatelný čas doma. Po roce všichni žáci prokázali v dovednosti psaní všemi deseti významný pokrok.
Jejich zpětná vazba na aplikaci byla též pozitivní, a proto ji budeme využívat i následující školní rok.
Na tým Psaní Hravě jsem vznesl i několik podnětů na vylepšení aplikace, tímto jim děkuji za vstřícnost a rychlost, s jakou byly přijaty a implementovány.